دوربين مدار بسته دوربين مدار بسته .

دوربين مدار بسته

بررسي دوربين مداربسته بيسيم داهوا A35

دوربين مداربسته بيسيم داهوا A35 يك دوربين همه كاره مي باشد كه مي توان از آن بعنوان دوربين مراقب كودك ، دوربين نظارتي منزل و محل و در كل بعنوان يك محصول همه كاره با تمام ويژگيهاي كاربري حرفه اي از آن استفاده كنيد.

داهوا a35 داراي يك سنسور تصوير ۳ مگاپيكسلي مي باشد كه توانايي توليد تصاوير بسيار با كيفيت را دارد.در كنار اين رزولوشن تصوير امكان ارتباط صوتي دو طرفه از طريق بلند گوهاي با كيفيت اين دوربين فراهم شده است.

بررسي دوربين مداربسته بيسيم داهوا A35

اما مهم ترين ويژگي اين دوربين مداربسته بيسيم ، امكان چرخش ۳۵۵ درجه افقي و ۹۰ درجه عمودي مي باشد كه با دارا بودن امكان گردش از راه دور و همچنين بدليل رزولوشن تصوير قابل قبول اين دوربين ، تنها يك عدد از آن مي تواند براي پوشش كادر وسيعي از تصوير بكار رود.

دوربين مدار بسته wifi داهوا a35 مي تواند با سرويس p2p داهوا ، ارسال تصاوير را بدون نياز به آي پي ثابت صورت دهد كه با توجه به استفاده از سرورهاي پر سرعت داهوا ف مي تواند اين كار را به خوبي و با بالاترين سرعت ممكن براي شما صورت دهد.

نصب دوربين مدار بسته داهوا a35 بسيار ساده است.كافيست تا به مودم واي فاي خود متصل شده و باركد آن را مقابل دوربين نگه داريد.دوربين شما آن را اسكن كرده و به مودمتان متصل مي شود.پس از اتصال به موم مي تواند انتقال داده ها را از طريق اينترنت صورت دهد.شما مي توانيد با يك ثبت نام ساده در نرم افزار انتقال تصوير دوربين مدار بسته داهو ، يك حساب كاربري براي خود ايجاد كرده و دوربين مورد نظر را درحساب خود اضافه كنيد.

به همين راحتي شما مي توانيد در هر كجاي دنيا كه باشيد تصاوير دوربين فوق را مشاهده كنيد.امكان زوم نرم افزاري در دوربين فوق با توجه به رزولوشن تصوير بالاي آن امكان پذير است و مي توانيد تصاوير را تا مقياس قابل قبولي بزرگنمايي كنيد.

پشتيباني از درگاه كارت حافظه تا ۱۲۸ گيگابايت اين امكان را مي دهد كه بتوانيد تصاوير را بصورت Local روي خود دوربين ذخيره كنيد.توانايي سازگاري با انواع پروتكل هاي شبكه اين قابليت را مي دهد كه بتوانيد دوربين داهوا خود را به انواع دستگاه NVR متصل كنيد و يا توسط پروتكل RTSP ويدئوي خود را broadcast كنيد.

قابليت اتصال به NAS مي تواند دوربين شما را به يك المان شبكه تبديل كند و مي توانيد تصاوير و داده هاي دوربين را در ذخيره ساز تحت شبكه ، ذخيره كنيد.بدين منظور دوربين فوق با پشتيباني از طيف عظيمي از پروتكل هاي شبكه ، باعث شده است تا سازگاري اين دوريبن در بستر شبكه بسيار منعطف باشد و بتواند تمام نياز هاي حرفه اي را پشتيباني كند.

يكي از عمده مشكلات دوربين هاي گردان يا همان PT ها ،


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۵۲:۴۵ توسط:مجتبي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :